Birds of Paradise

Photobucket

12 comments:

bat_trash said...

O paraíso dos pássaros é a liberdade.
Pois é, Ruela...ando a aproveitar minhas férias escolares e por isso não tenho estado tanto na blogosfera.
Beijos.****

foam said...

makes me feel just plain ...
lonely somehow ..
you know, in it's austerity.

/t. said...

yep

bleak.

/t.

Luciano Fraga said...

Ruela,este pássaro trouxe-me a lembrança de E.A. Poe, interessante esta figura livre e solitária lá no alto.

Ruela said...

bat_trash


sim é verdade!
aproveita bem as férias.



bjs.

Ruela said...

foam

lol!

Ruela said...

/t.


yes.

lonely bird.

Ruela said...

Luciano



foi o que pensei também...

Abraço.

~pi said...

ave (rio





~

Ruela said...

;)

Helene (the Artist Formerly Known as Kate) said...

makes me think of that movie The Birds! lol

Ruela said...

thanks Kate

exactly like you. ... No one does those fantastic scenes anymore.

.

About Me